niedziela, 5 listopada 2017

Benton Snail Bee, High Content Mask - recenzja maseczki w płachcie

Hej wszystkim, dziś recenzja maseczek w płachcie Benton Snail Bee High Content Mask. Kupiłam je w opakowaniu zawierającym aż 10 sztuk, więc zostały już należycie przetestowane. 
Benton snail bee maseczka recenzja
Benton snail bee maseczka recenzja

Producent obiecuje nam przeciwzmarszczkowe, ujędrniające i regenerujące działanie za sprawą filtratu ślimaka (20%), arbutyny i pszczelego jadu. 
Benton snail bee maseczka recenzja
Benton snail bee maseczka recenzja

Po otwarciu opakowania widzimy sporo esencji oraz trochę nietypowy kształt płachty z zastawkami na oczy. Dzięki tej budowie mamy szansę dokładnie ułożyć materiał na skórze pod oczami, czego innym maskom brakuje. Maska Benton Snail Bee High Content Mask idealnie trzyma się twarzy, więc nie musimy siedzieć w bezruchu jak zdarza się przy użyciu innych produktów tego typu.

Przy nakładaniu czuć przyjemne zimno, i mimo mojej podrażnionej cery nieodczuwalny był jakikolwiek dyskomfort.
Benton snail bee maseczka recenzja
Benton snail bee maseczka recenzja

Po 20 minutach maseczka Benton zostawia na skórze lekko lepką warstwę, która szybko się wchłania zostawiając skórę twarzy nawilżoną i odżywioną.
Benton snail bee maseczka recenzja
Benton snail bee maseczka recenzja

Benton Snail Bee, High Content Mask 

Jestem na tak i na pewno kupię ponownie. A Wy macie jakieś doświadczenia z maseczkami Benton? Podzielcie się w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam, ale przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię właśnie taką formę maseczek, lecz tych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maska w plachcie to jedyny rodzaj jaki ja akceptuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maseczki w płachcie, ale tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię maski w takiej formie ale o tych nie słyszałam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że w zestawie jest 10 sztuk, można dokładnie je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię maseczki w płacie :)
    Tych nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...