poniedziałek, 20 listopada 2017

MINI PRIMARK HAUL

Witam Was w kolejnym primarkowym haulu, w którym pokażę moje najnowsze zdobycze. Nie jest ich za wiele, ale uwierzcie, nie jest łatwo cokolwiek kupić kiedy chłopak wzdycha ze zniecierpliwieniem ;)!

Pierwszą rzeczą, która wpadła mi w oko był płaszczyk w kolorze intensywnej czerwieni. Jak na model z Primarka jest w miarę dopasowany (często w tym sklepie rozmiar XS jest dla mnie po prostu za duży). Za cenę 25 funtów nie mogłam go sobie odmówić, gdyż jest wręcz idealny do ożywienia jesiennej szafy.

primark
primark

Kolejną rzeczą, z której chyba cieszę się najbardziej jest... Zeszyt/notatnik z Gudetamą! Kosztował trzy funty.

gudetama
gudetama

gudetama
gudetama
gudetama
gudetama

W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć zimowo/świątecznego swetra. Nie lubię typowo reniferowo-mikołajowych wzorów, także od razu wpadł mi w oko geometryczny wzór w fajnych kolorach. Musiałam jednak zastanowić się nad zakupem, ponieważ kwota czternastu funtów za "primarkowy" sweter to moim zdaniem całkiem sporo :)

primark
primark
Jako że kosmetyki zajmują mi sporo miejsca i walają się po szufladach bez ładu i składu, postanowiłam kupić organizer. Mieści się do szuflady, więc na pewno kupię więcej. Cena to 3 funty.

primark
primark

Jako że zimą więcej czasu spędzam w domu z gorącą herbatą i ciepłym kocem, kupiłam wygodne spodnie "po domu" ze ściągaczem. Są wykonane w 100% z bawełny i naprawdę wygodne. Wzorów jest multum, ale ja zdecydowałam się na te z Pusheen Cat. Cena to 8 funtów.

primark
primark
Ostatni zakup został moim hitem - opaska przytrzymująca włosy. Świetnie sprawdza się przy codziennej pielęgnacji, a jakość jest rewelacyjna! Nie brakuje też świątecznego akcentu. Cena to £1.50

primark
primark

primark
primark

To by było na tyle, koniecznie napiszcie czy coś z tego zestawienia Wam się spodobało lub nie; chętnie poznam Wasze zdanie.

24 komentarze:

  1. okropnie bym chciała taki koszyk :( Jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy a opaska przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten miedziany koszyczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie rzeczy haha ten glutek żółty ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Notesik jest śliczny ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cena jak na ten koszyczek,jak szukałam podobnego to ceny były zbyt wysokie jak na taki produkt ... zwykły metalowy koszyk prawie 60 złotych. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zaopatrzyć w taki organizer, świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny płaszczyk, podoba mi się jego kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk ma piękny, intensywny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. żywy i fajny kolor płaszczyka.Mnie niestety takie kolory nie pasują,ale lubię patrzeć jak młode dziewczyny takie noszą

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chętnie bym kupiła taki organizer :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk i sweterek bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny płaszczyk. W dodatku za przystępną cenę

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten sklep za ceny i mnóstwo ślicznych rzeczy ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem jak jestem za granicą to zaglądam do primarku :D lubię ten sklep :D te spodnie są mega! :D

    dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Organizer do szuflady i notatnik wyglądają rewelacyjnie! Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny ten koszyk na kosmetyki ;) idealny do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! Ten notatnik jest boski,uwielbiam leniwe jajko! Bardzo podoba mi się ten koszyczek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Notes jest cudowny 😍
    Zapraszam do Siebie - nowy post świąteczny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...