czwartek, 18 stycznia 2018

Bielenda Blue Detox Maska Metaliczna - recenzja

Cześć! Dziś przychodzę do Was z recenzją maseczki, na którą się niegdyś skusiłam na promocji w Rossmannie. Jestem ogromną fanką maseczek w płachcie, także Bielenda Blue Detox swoje przeleżała w szufladzie ze względu na jej formułę.

bielenda blue detox



 Maska dedykowana jest posiadaczkom skóry suchej i wrażliwej. Producent obiecuje nam efektywne rewitalizowanie szarej, zmęczonej cery i wyrównanie jej kolorytu. Maska Bielenda Blue Detox ma również dodać blasku i witalności oraz ujędrnić i wzmocnić cienki, delikatny naskórek.


bielenda blue detox maska


Aplikacja maski była bardzo łatwa; ma ona idealną, gęstą konsystencję i  bez większych problemów rozprowadza się po twarzy. Saszetka zawiera sporo produktu i gdybym użyła jej trochę oszczędniej raczej starczyłaby na dwie aplikacje. Co do zapachu, to ciężko było mi poczuć cokolwiek - jest bardzo neutralny. Choć nie ma to większego znaczenia (ważne jest działanie!), moim zdaniem ma bardzo przyjemny dla oka kolor.


bielenda blue detox maska


Maskę Bielenda Blue Detox zmywamy 10 minut po jej aplikacji. Jest zastygająca, choć nie tworzy efektu skorupy. Niestety nie wyglądamy jak pani ze zdjęcia i maska nie ma metalicznego poblasku (a przynajmniej ja go nie widzę).


bielenda blue detox maska



bielenda blue detox maska


Po "pozbyciu się" maski przy użyciu nawilżanych chusteczek zauważyłam totalny efekt WOW! Nie spodziewałam aż tak widocznego efektu. Skóra została maksymalnie nawilżona oraz ujędrniona.

Przy następnej okazji na pewno zaopatrzę się w kilka sztuk na zapas, a teraz bardzo chętnie poznam Wasze opinie w komentarzach. Miałyście jakieś doświadczenia z tą maską? A może polecicie jakąś inną?

Pozdrawiam serdecznie!

22 komentarze:

  1. Za metaliczna to ona nie jest a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że efekty będą aż tak dobre! Muszę ją koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sięgam po tego typu maski - u mnie zawsze kończy się na tym, że saszetki walają się po całej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za sam ten kolor z chęcią wypróbuję tę maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś zobaczę, to skuszę się na maskę >3

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki z tej serii leżały właśnie obok masek w płachcie, to byłam pewna, że to i ona takowa będzie, a tu - bum - rozczarowanie :D Stosowałam podobną, nie niebieską, ale srebrną. Cóż powiedzieć - szału nie ma. Bywały lepsze. Ostatnio bardziej wolę glinki niżeli kupne maseczki po złotówkę każda. Ale świetnie, że tobie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tę maskę i często do niej wracam :) Bardzo lubię maseczki do twarzy Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki z Bielendy. Najlepsze są te peel off ananas albo kokos&aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi super, także chyba muszę wypróbować :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam maseczek z Bielendy ale z miłą chęcią przetestuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam z tej samej serii tylko srebrną i to był totalny niewypał. Ciekawa jestem czy niebieska by się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo super :) nigdy ich nie miałam a markę bielenda bardzo lubię:)
    U mnie właśnie o maseczce , która się totalnie nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  13. O to fajnie, że efekt już natychmiastowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska bardzo przypomina mi glinkę i już mam ochotę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że aż tak się u ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie od dawna królują glinki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się nad nią zastanawiałam, ale chyba wrócę do glinek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham maseczki zwłaszcza te gotowe dlatego z chęcia sięgnełabym po tą. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie te maski. Nie wiem czy cokolwiek poprawiają na skórze ale na pewno odrobine odswiezają

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za maskami w saszetkach (wolę w dużych opakowaniach), ale dla efektów chętnie bym po nią sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...