piątek, 10 listopada 2017

A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask maseczka w płachcie recenzja

Hej!

Dziś pora na moją opinię na temat A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask, maseczek, które kupiłam na ebay z wysyłką z Korei.

Maseczka jest oparta na ekstrakcie z brzoskwini, który jak informuje producent, pozytywnie wpływa na skórę. Zawiera również kwasy AHA, które delikatnie złuszczają martwy naskórek, pozostawiając cerę wygładzoną, oczyszczoną i z wyrównanym kolorytem.

A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask maseczka
A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask maseczka


Na  A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask trafiłam zupełnie przypadkiem, buszując w internecie po koreańskiej pielęgnacji. Skusiło mnie tylko i wyłącznie słówko "peach" w nazwie, a 20 złotych za 3 maseczki można było spokojnie zaryzykować.

Po otwarciu saszetki od razu czuć intensywny, przyjemny zapach brzoskwini, definitywnie nie jest on chemiczny.  Esencja jest bardziej rzadka i lejąca, a maseczka dobrze nasączona. Płachta idealnie pasuje i nie zsuwa się z twarzy co jest moim zdaniem ogromnym plusem! Zapach czuć cały czas podczas noszenia maseczki.


W opakowaniu zostało bardzo dużo esencji. Po 20 minutach skóra twarzy była rzeczywiście widocznie ujędrniona, wygładzona a koloryt wyrównany.


A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask maseczka
A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask maseczka

Podsumowując, A'Pieu Sweet Peach Sheet Mask została moim ulubieńcem, i na pewno kupię ją ponownie. Bardzo kuszą również inne warianty z tej serii, czyli grapefruit i banana. Koniecznie podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach :)

20 komentarzy:

  1. Maseczka niestety jest mi obca. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i spotykam sie z tym u ciebie pierwszy raz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj brzoskwinie i banana bym chętnie spróbowała bo grapefruita nie znoszę :D nie znam całkowicie tych maseczek ale zachęciłaś żeby to zmienić
    PS:PS:Fajnie tu u Ciebie-powiększam grono obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś me - aż mam na nie ochotę :)
    z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze o niej nie słyszałam. :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będę miała taką możliwość to chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale kusi mnie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produktu nie znam i nie słyszałam o nim wcześniej - ale sądzę, że wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jak będę miała okazję to chętnie kupię i przetestuję :)
    Dzięki za obserwację, również dołączam do Twoich;***

    Pozdrawiam !
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze miałam ochotę kupic ta maseczkę :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę spróbować :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie jest fajne, minimalistyczne ale bardzo kuszące. Zapach brzoskwini jeszcze bardziej zachęca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię maski w płachcie, ale tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review!!Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie mnie bardzo zaciekawiło, tym bardziej, że nie używam w danej chwili Koreańskich kosmetyków. Szkoda, że nie podałaś składu, ponieważ na wiele składników muszę uważać, a szukam ciekawej, odpowiedniej dla moich potrzeb maski w płachcie :)
    Niestety z wysyłka z ebay raczej nie będzie mi się chciało bawić :D :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja te maseczki kupuję w polskich sklepach internetowych, więc myślę, że to jest zaoszczędzenie czasu ;).
    Tej konkretnie maseczki jeszcze nie miałam, ale jak mój zapas masek w płacie się skurczy na pewno się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę nad ich zakupem w rossmanie i zastanawia mnie czy po zdjęciu nie ma uczucia lepkości. Zapraszam do mnie kinnandskin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...