czwartek, 16 listopada 2017

Pomada do brwi Makeup Revolution - recenzja

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z jednym z moich aktualnych ulubieńców do makijażu brwi - pomadą z Makeup Revolution.

Pomady do brwi z Makeup Revolution występują w następujących kolorach:
- blonde
- ash brown
- medium brown
- chocolate
- dark brown
- graphite
- ebony

pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution

pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution

Posiadam wersję blond, każda inna wariacja jest dla mnie, jako blondynki, zdecydowanie za ciemna. Przejdźmy więc do rzeczy. Pomadę z Makeup Revolution kupiłam w cenie 6 funtów w połowie lipca. Na ten moment ubytek wygląda tak przy codziennym stosowaniu:

pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolutio

Jak widzicie produkt jest niesamowicie wydajny; słoiczek zawiera 2.5g.


pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution

Moje największe zaskoczenie to.. Produkt nie wysycha! Byłam przygotowana na to, że pewnie po miesiącu pomada z Makeup Revolution skamienieje, nic bardziej mylnego! Po czterech miesiącach formuła nadal się nie zmieniła.

Opakowanie zawiera również mały, dwustronny pędzelek, który jest prosty i wygodny w użyciu. Niestety mój się złamał po miesiącu.

pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution

pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution

Trwałość oceniam na bardzo dobrą. Pomada z Makeup Revolution nie ściera się w ciągu dnia i nie da się jej rozmazać gdy przetrzemy twarz ręką. Pod wieczór płyn micelarny radzi sobie z nią świetnie. Przytrzymuję nasączony wacik nie więcej niż dwie sekundy i produkt się rozpuszcza.

Muszę przyznać, że moje brwi istnieją praktycznie "do połowy" i pomada bardzo dobrze to maskuje.

pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution

pomada do brwi makeup revolution
pomada do brwi makeup revolution

Podsumowując, zdecydowanie jest to recenzja na "tak".

A czy Wy miałyście z nią styczność? Jeżeli tak, jestem ciekawa jakie są Wasze wrażenia :)

11 komentarzy:

  1. Szczerze kiedyś miałam ochotę na coś w tym stylu. Nwm czy to był dokładnie ten produkt, ale miał to samo zastosowanie. ;) Ale w końcu nie kupiłam, bo zrobiłam sobie brwi permanentne :D

    Pozdrawiam! ♥
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o permanentnych, ale trochę się boję :D

      Usuń
  2. Thanks for the interesting information, dear!

    http://www.yelizinkesifleri.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pomadę z Freedom Makeup i również jestem z niej mega zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zero styczności, ale efekt mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomady od Makeup Revolution jeszcze nie używałam, ale widać, że Twoje brwi wyglądają w tym makijażu bardzo dobrze! ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. A i może warto pomyśleć o przyciemnianiu brwi? U mnie sprawdziło się to bardzo dobrze. Na stronie https://evospa.pl/jak-przyciemnic-brwi można coś o tym poczytać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...