środa, 10 maja 2017

PRIMARK HAUL - weekendowe zakupy

Hej wszystkim,
 dziś przychodzę z trochę opóźnionym postem, jako że zakupy zrobiłam w sobotnie popołudnie.

Pierwszą rzeczą, jaką chciałabym Wam pokazać jest paletka kremowych brokatów Glitter Obsessed. Myślę, że można uznać to za glitter injections dla leniwych :) Niedługo na pewno je przetestuję i napiszę obszerniejszą recenzję lub wstawię kilka makijaży z jej udziałem. Teraz mogę powiedzieć że brokaty są mocno kremowe, a kolory przepiękne.
Cena wynosi £4.





Zostając przy temacie urodowym, postanowiłam kupić kolejną parę primarkowych rzęs. Z nimi jest tak, że niektóre modele są przepiękne, inne - totalne buble. Te spodobały mi się od razu i wydaje mi się że należą do tej pierwszej kategorii. Klej niestety zawsze jest ten sam, niespecjalnie zdatny do użytku ;)



Kolejnym zakupem jest organizer na kosmetyki, którego cena wynosi £4. Można go znaleźć również na Aliexpress lub Ebay, choć wydaje mi się, że cena może być wyższa. 




Następną rzeczą do domu jest pościel i prześcieradło. Uwielbiam motyw panterki dlatego zdecydowałam się na zakup mimo że kompletów mam w domu pod dostatkiem. Tych z Primark posiadam kilka i mimo niskiej ceny są bardzo dobre jakościowo. Pościel to koszt dziesięciu funtów, a prześcieradła standardowo £5.50.



Teraz przejdę do tematu ubrań, których zazwyczaj unikam w sklepie. Jednak chcąc odświeżyć garderobę na lato niskim kosztem, kupiłam kilka koszulek z których jestem bardzo zadowolona :)
Cena koszulki ombre to £5, a pozostałych dwóch tylko £3.























                                                         


Na tym kończą się zakupy, mam nadzieję że taki rodzaj postów Wam się podoba. A Wy robicie zakupy w Primark? Może znacie jakieś perełki? Chętnie poznam Wasze zdanie.

Do zobaczenia!

20 komentarzy:

  1. Piękne brokaty ;o!
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa<3 marzę o takiej paletce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie ostatnie bluzeczki są super!.Paleta niestety nie dla mnie.Kiedyś miałam fazę na takie wykończenie i kolory,ale jak szybko się zaczęła tak szybko zakończyła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bluzki z dekoltem są bardzo ładne! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool post, dear! I really like products<3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (Subscribe to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka świetna jestem bardzo ciekawa jak będzie sprawdzać się w praktyce.

    P.S. Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Obserwuję, miło jak też mnie zaobserwujesz.
      Buziaki ;***

      Usuń
  8. paletka jest czarująca!! obserwuję i zapraszam do obserwacji swojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo żałuję, że nie mam dostępu do Primarka :p fajne nabytki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka ombre idealna na lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paleta. Tyle kolorów, że aż kręci się w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Primarku byłam ostatnio rok temu chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Paleta pięknie się prezentuje, ale u mnie nie znalazłaby zastosowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki organizer bardzo by mi się przydał!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paletka podobają mi się kolorki:)
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ta paletka pięknie iskrzy! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jako sroka brokatowa to moglabym miec taka paletke <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...